OMEGA GUARD SHAKLEE APA FUNGSINYA?

Hai dan assalamualaikum pembaca semua👋
ok, hari ni Bella nak kongsikan pada korang semua tentang satu supplement shaklee yang semamangnye hangat di pasaran dari dulu lagi iaitu... OMEGA GUARD!

Ok, bagi mereka yang dah selalu konsume omega guard ni mesti la tahu kan omega guard ni ape, right? Untuk mereka yang belum kenal lagi Omega Guard ni apa, biar Bella ceritakan la sikit pasal Omega Guard ni supaya korang tak de la terpinga2 ape benda yang Bella dok membebel ni 😁

Secara kasarnye, omega guard ni adalah minyak ikan. Minyak ikan ni macam yang kita tahu dalam dia ade omega-3. tapi, ape beza Omega Guard dengan minyak ikan yang lain??😕

Omega Guard membekalkan spektrum lengkap tujuh jenis asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semula jadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Setiap hidangan mengandungi kepekatan 999mg Omega-3 (546mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan anda dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh).


5 Kebaikan Minyak Ikan Yang Patut Anda Tahu
sini Bella nak berkongsi bagaimana minyak ikan begitu bermanfaat bagi golongan tersebut…
Minyak Ikan Untuk Diabetes

🌸mengelakkan jangkitan kuman terutama sekali bagi pesakit diabetes yang tercedera. Pesakit diabetes berisiko terkena jangkitan apabila mana-mana anggota badan mereka mengalami kecederaan terutama sekali di bahagian kaki.

🌸meningkatkan pengaliran darah kerana minyak ikan membantu untuk mencairkan kepekatan darah dalam badan.
Minyak Ikan Untuk Kolestrol

🌸membantu mengurangkan kolestrol jahat dan meningkatkan paras kolestrol baik yang diperlukan oleh badan.
Minyak Ikan Untuk Ibu Mengandung

🌸mengandungi DHA yang membekalkan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina janin.

🌸membantu mengawal berat badan ibu secara semulajadi.

🌸membantu mengawal kolestrol ibu sepanjang kehamilan.
Minyak Ikan Untuk Ibu Menyusu

🌸membantu ibu menyusu menurunkan berat badan secara semulajadi sepanjang tempoh penyusuan.

🌸membantu meningkatkan pertahanan tubuh badan ibu
Minyak Ikan Untuk Pesakit Asthma

🌸membantu mencairkan kahak dan memelihara kesihatan paru-paru
Perbezaan Minyak Ikan Omegaguard Shaklee Berbanding Jenama Lain

Penghasilan minyak ikan Omega Guard Shaklee melalui proses penyulingan berperingkat atau dinamakan sebagai Triple Molecular Distillation Process.

Proses penyulingan ini akan menapis logam berat dan pencemaran lain yang terkandung di dalam badan ikan, mencegah oksidasi dan trans lemak serta menghasilkan bau dan hanyir ikan yang minima.

Kandungan Omega 3 di dalam minyak ikan Omegaguard Shaklee terbukti mengandungi EPA dan DHA tinggi berbanding jenama yang lain.

Sebelum membeli sebarang Omega 3 (minyak ikan), pastikan anda semak label dengan teliti. Beli yang mempunyai kandungan EPA dan DHA yang tinggi. Sebab ada minyak ikan yang mengandungi EPA & DHA yang 'secoet' je. Minyak ikan Shaklee menyediakan 1000mg 'pure fish oil' per serving, dengan 540mg EPA & 360mg DHA. Kena baca tau supaya anda beli minyak ikan sebenar -- bukannya beli lemak ikan.

Untuk memudahkan korang, Bella sertakan beberapa gambar Omega guard dan testimoni sekali kat sini. Sebarang pertanyaan boleh wassup Bella terus, ok.

http://www.wasap.my/+60197669243/haisayanaktanyaharga






 






http://www.wasap.my/+60197669243/haisayanaktanyaharga



No comments:

TERBARU

LIRIK LAGU FAIZAL TAHIR - RAGAMAN

  Hari isnin kau berkata nak makan lasagna Dah sampai kedai nak tomyam pula Oh my God Petang rabu nak cendol pula Biar beti...

Catatan Popular